Seguimos buscando a Arshak. Ayudanos compartiendo!
Encuesta no oficial de docentes
Resultados de la encuesta no oficial de docentes
Probaste el SIGA Helper?

Donar $100 Donar $200 Donar $500 Donar mensualmente


Enviar respuesta 
 
Calificación:
  • 0 votos - 0 Media
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Buscar en el tema
El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
Autor Mensaje
.py Sin conexión
Presidente del CEIT
gone
********

Análisis de Sistemas
Facultad Regional Buenos Aires

Mensajes: 4.224
Agradecimientos dados: 5
Agradecimientos: 132 en 86 posts
Registro en: Sep 2008
Mensaje: #1
El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
http://sourceforge.net/projects/jedioutcast/
http://sourceforge.net/projects/jediacademy/

Un flaco busco shit y fuck en el codigo fuente
http://pastebin.com/hScwYTtj

Algunas magias

> None of this shit works, because whatever you set the current document to MS override it with a derived name,
> and since the CWinApp class can't even ask what it's own fucking document pointer is without doing a hundred
> lines of shit deep within MFC then I'm going to fuck the whole lot off by storing a pointer which I can then
> use later in the CWinApp class to override the doc name.
>
> All this fucking bollocks was because MS insist on doing their own switch-comparing so I can't pass in 'real'
> switches, I have to use this '#' crap. Stupid fucking incompetent MS dickheads. Like how hard would it be to
> pass command line switches to the app instead of just filenames?


jediAcademy/tools/ModView/modview.cpp
121: extern void FuckingWellSetTheDocumentNameAndDontBloodyIgnoreMeYouCunt(LPCSTR psDocName);

code/cgame/cg_players.cpp:8063: // NB: Also plays keyframed animSounds (Bob- hope you dont mind, I was here late and at about 5:30 Am i needed to do something to keep me awake and i figured you wouldn't mind- you might want to check it, though, to make sure I wasn't smoking crack and missed something important, it is pretty late and I'm getting pretty close to being up for 24 hours here, so i wouldn't doubt if I might have messed something up, but i tested it and it looked right.... noticed in old code base i was doing it wrong too, whic h explains why I was getting so many damn sounds all the time! I had to lower the probabilities because it seemed like i was getting way too many sounds, and that was the problem! Well, should be fixed now I think...)

// Fix for yet another friggin global in the goddamn fucking DLLs.
// Yeah, it's hardcoded. I don't give a shit.
// why I should need do this Fuck alone knows. But I do.
// FIXME! Why do you keep repeating over and over!!?!?!? Bastard!
// I'm going to jump in front of a fucking bus if I ever have to do something so hacky in the future.
// This is so shitty
// this is yet more shit code from other people that doesn't work. Don't use it, it just locks up
/* fucking stupid ATI cards report this for no reason sometimes */
// fuck the leap years

[Imagen: 9zsRG7X.gif]
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 04-04-2013 11:00 por .py.)
04-04-2013 10:56
Envíale un email Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
[-] .py recibio 2 Gracias por este post
rulo (04-04-2013), H3rnst (04-04-2013)
rulo Sin conexión
Ultra Nerd Mod
By demons driven!
*********

Ing. en Sistemas
Facultad Regional Buenos Aires

Mensajes: 4.333
Agradecimientos dados: 51
Agradecimientos: 67 en 37 posts
Registro en: Apr 2009
BlogSpot
Mensaje: #2
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
Cita:FuckingWellSetTheDocumentNameAndDontBloodyIgnoreMeYouCunt(LPCSTR psDocName);

Good naming conventions.
Are good.

Cita:Absolve me, save my reign
Have you forgotten me?
04-04-2013 11:10
Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
EmmanuelDG Sin conexión
Presidente del CEIT
Ingeniero!!!
********

Ing. Química
Facultad Regional Buenos Aires

Mensajes: 1.265
Agradecimientos dados: 11
Agradecimientos: 119 en 58 posts
Registro en: Apr 2008
YouTube
Mensaje: #3
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
AJajjajaja, buenisimo Py.

Fear is strange soil. Mainly it grows obedience like corn, which grows in rows and makes weeding easy. But sometimes it grows the potatoes of defiance, which flourish underground.
Terry Pratchett - Small Gods
04-04-2013 11:22
Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
H3rnst Sin conexión
Secretario de la SAE
Overlord
******

Ing. en Sistemas
Facultad Regional Buenos Aires

Mensajes: 647
Agradecimientos dados: 246
Agradecimientos: 117 en 50 posts
Registro en: Sep 2010
Mensaje: #4
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
jaaja, genial! Me hizo acordar a The Daily WTF - Dirty Code
04-04-2013 18:05
Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
Maik Sin conexión
Presidente del CEIT
.
********

Otra
Otra

Mensajes: 5.353
Agradecimientos dados: 47
Agradecimientos: 197 en 141 posts
Registro en: Sep 2011
Mensaje: #5
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
iba a leer.

pero....

nerd...

MODS
[Imagen: 2r5t075.jpg]
04-04-2013 19:48
Envíale un email Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
Jarry Sin conexión
Anomalía de Belady
I know teh codez
**********

Ing. en Sistemas
Facultad Regional Buenos Aires

Mensajes: 2.008
Agradecimientos dados: 189
Agradecimientos: 259 en 98 posts
Registro en: May 2008
Mensaje: #6
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
vos sos un vival no maik?

No estoy necesariamente de acuerdo con lo que dice en el post de arriba
[Imagen: 971aa6599664453c05cb3e42d58bbc0eo.jpg]
04-04-2013 22:20
Visita su sitio web Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
Maik Sin conexión
Presidente del CEIT
.
********

Otra
Otra

Mensajes: 5.353
Agradecimientos dados: 47
Agradecimientos: 197 en 141 posts
Registro en: Sep 2011
Mensaje: #7
RE: El codigo fuente del Jedi Outcast y Jedi Academy
yo no dije eso.

pero fijate, no compilo desde nucleo con un i7 yo (aunque ni sepa lo que quiera decir eso)

aca les dejo algo que vale la pena

http://www.hobbyconsolas.com/noticias/wo...uente-6621


(?)

hobby consolas boludo...

MODS
[Imagen: 2r5t075.jpg]
(Este mensaje fue modificado por última vez en: 04-04-2013 22:27 por Maik.)
04-04-2013 22:27
Envíale un email Encuentra todos sus mensajes Agregar agradecimiento Cita este mensaje en tu respuesta
Buscar en el tema
Enviar respuesta 




Usuario(s) navegando en este tema: 1 invitado(s)